~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
...λέμε στους γείτονες μας - Κρατάμε τις γειτονιές μας ζωντανές....Δημιουργούμε Επιτροπές Γειτονιάς και οργανώνουμε γιορτές γνωριμίας μεταξύ μας στην γειτονιά ή στην πόλη μας
___________________________________________________________________________________________________

«O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν᾽ακούει ένα γλυκό τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, να διατυπώνει μερικές ιδέες. Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό…». Γκαίτε
_________________________________________________________________________________________________

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
...................................................... 2400 χρόνια από την γέννηση του μεγάλου μας φιλόσοφου Αριστοτέλη ...........................................

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

ΠΟΙΗΣΗ της ΘΩΜΗΣ ΜΠΑΛΤΣΑΒΙΑ - δεν είναι που θέλω να πετάξω..όσο πιο μακριά...

δεν είναι που θέλω να πετάξω..όσο πιο μακριά...
είναι που θέλω να σε πάρω μαζί...και θα το κάνω...
δεν αναζητώ κανέναν κόσμο χωρίς να υπάρχεις εσύ σε αυτόν....
δεν..δεν θέλω να χτίσω τίποτα δίχως να'σαι εσύ ο χτίστης...
δεν θέλω ούτε ουρανούς...ούτε φεγγάρια...αν δεν έχω εσένα...
δε θέλω ούτε λουλούδια ..ούτε ουράνια τόξα..μήτε γέλια και χαρές..
εσύ είσαι το γέλιο μου..εσύ η χαρά μου..
εσύ ο ουρανός..το φεγγάρι..
κι εγώ το λουλούδι σου..πάντα αυτό...το τόξο σου το ουράνιο...
που γεμίζω..και θα συνεχίσω... χρώμα τη ζωή σου...
το τραγούδι στα χείλη μου είσαι..πότε σκληρό ροκ..ενίοτε η πιο γλυκιά μπαλάντα...
είσαι το δάκρυ στην άκρη των ματιών μου..το κραγιόν στα χείλη μου...
ο πόνος μου ο αφόρητος..το ξενύχτι μου...μα ακόμη κι αυτά τα αγαπώ...
είναι από σένα...είναι για σένα...πάντα αυτό....
άντε..σήκω...ας πετάξουμε..τι καθόμαστε εδώ;
δεν είναι που θα έγραφα του κόσμου τα ποιήματα για σένα....
είναι που είσαι το ποίημα της ζωής μου...
είναι που δε μου φτάνουν οι λέξεις πια....
είναι που...
ΘΩΜΗ ΜΠΑΛΤΣΑΒΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου